种,类......

PS:请用广东话来读哩篇文章......

有人问,人有几多种?好难讲,人心难测,有人钟意胡思乱想,有人钟意欺善怕恶,有人钟意zat人唔洗本,有人钟意将情谊当系玩具......就咯我哩篇文章来讲,我肯定有一两个朋友又系度埝我写紧他地,到我拆穿他地,他地就话我埝太多。其实,边个埝太多,自己心知肚明。

点解我会甘讲叻?因为人种实在太多,想分开都几难。人人都钟意讲小心简朋友,但系哩个世界,已经系防不胜防既空间,任你点样小心,亦都会中招。所以我简朋友已经唔想再分,因为太辛苦了,不如做好自己,做一个出于泥而不染既人。

今日都几开心,终于有人识得赞我既blog,话我用文字释发得好好。严格D来讲,哩个系第一次俾人赞,因为之前俾人赞既,都系我脑海里边既故事,没真实感。我哩个朋友,最近我发现,他开始识得点样去认识我,甚至觉得我好可怜。虽然我唔洗人地同情怜悯,但系我知道他有甘既想法,至少他系知道兼彻底明白我的感受。我地由此至终都仲未见过面,但系我觉得哩个人,可能真系我所要温既人,一个知己。

或者有人又话,哩个人我都未见过,就当人地系知己?太天真了,太真纯了!你地注意,我系讲可能,唔系一定。至少他识得几时可以赞,几时可以弹,系甘多朋友里边,我觉得似乎除了另外一位之外,他就系识得中庸之道既人。弹得多,亦会赞一赞,甘样先至会维持关系,过得开心。我并没讲紧或者暗示紧D乜野,只系希望个D以为我暗示紧既人,你地应该识做啦!有时,我点样扭点样憎你地既一点态度,我都没话过唔同你地做朋友,因为我就算几甘天真单纯,我依然系知道边个系人,边个系鬼,边个系天使,边个系魔鬼。

我又记得有人讲过我既生活圈子好细,话我来左大学都好似没朋友,仲教我主动D。老实讲,我系大学一年几里边,我主动时,会吓亲人,反而我不动时,有人会来认识我,之后慢慢沟通。我觉得,我或者仲需要学习点样主动而唔会吓亲人,不过有时做人唔好样样都主动,可能都最后,舌本既系自己。我仲要讲既系,其实我已经讲过,我既生活圈子应该比你地更大,但系就好多无谓人,有D仲系自己既旧同学,但系几百个旧同学,就只有个几个会睬我,其他人直头当我死左,若果唔系,点解甘来没见,一约亲他地就好似见鬼甘,下次又下次,好似真系想我做鬼先至安乐。当你地问我,系唔系我有问题时,我都有埝过,但系试问一声,我有几多年没见他地了?我会得罪他地D乜野?从前的确系没,我地仲本来相处得好开心,易家见到我就好似当我头七回魂甘。我想同个D曾经以为我没朋友既人讲,哩个世界有一百种人,其中被归类为“犯贱级”既人,其中一种性格就系叫做贱格既人,点样贱格?他唔妥你,唔爽你既原因就系“你样衰,我睇你唔顺眼”

若果你问我,我犯左乜野错,我以后都会答你地“我样衰”。不过,我唔会去整容,因为系我眼中,你地仲样衰!所以我既朋友,我并唔系怪你地误会我D乜野,不过我系想讲,贱人都有简单性既贱人,唔想同你做朋友既原因,可能就系他心目中既“你样衰”。所以我知道,我应该改乜,唔应该改乜,做番自己,唔好得罪朋友同埋人地就的啦!

有时候,你唔妥一个人,未必系因为个个人个性格,而系你自己内心的自我突然升高jek。个个就系你自己觉得,个个人样衰,所以你唔钟意同他做朋友;严格来讲,系自己犯贱。

有时边D野系埝太多,边D野系事实,旁人只能猜测,有时有实质证据时,就唔好再呃自己系埝太多。你唔可以话,你见到你老豆储意勒死人,就话自己埝太多,系老豆帮他做颈部按摩而个个人突然暴毙jek。

我讲完了,其实今日真系好开心既,这个文章,只系训醒之后,有小小有感而发。

Comments

hueihli said…
hello..jz step here to prove tat i finish ur blog la..nxt time plz use proper mandarin la..
Anonymous said…
Hard To read your Blog neh ! Kantonese wor...!
haha, hueih li, this is cantonese. Haha ^^

Popular Posts